21 paź 2013

Poszkole Framework Chat

Siemka. :)

Tak tak od jakiegoś czasu nie pisałem ale cóż bywa. :D Od razu przechodzę do tematu jako iż mój wcześniejszy serwer aktualnie nie działa zdecydowałem się w końcu przenieść cały skrypt z chatem na inny serwer miniejszym link do pobrania to:

DOWNLOAD

(aby pobrać należy odczekać 5 sekund i kliknąć w przycisk SKIP AD u góry po prawej)
Tak więc zapraszam do pobierania w razie by ktoś nie wiedział o co chodzi z czatem zapraszam do wcześniejszych notek pod linkami:

psFChat - Chrome
psFChat - Publikacja

W przypadku ostatniej notki link nie działa więc polecam wykorzystać link z aktualnej notki.


Pozdrawiam Grim Sk0rp10n.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Download nie działa.
Pozatym, wszystko jest szyfrowane end to end? Czy wiadomości sa jawnie przekazywane? I nie potrzebujesz może pomocy ogólnie przy Security, Zabezpieczeniach itp? Mogę pomóc. Znam Python'a, C++, Mam spora wiedze praktyczna, teoretyczna też. Niestety, nigdy sie nie zajmowalem sie PHP. Jak coś - Mail. npnm@urssmail.org

Anonimowy pisze...

mam pytanie ? gdzie mogę pobrać photoshopa, tylko pełną wersję żebym nie musiała przejmować się kaygen'em itp:. chciałam też pobrać z Twojej strony, ale już wygasły. Pomóż

Grim Sk0rp10n pisze...

Zgłoś się do mnie na poszkole podeśle linki. ;)

Prześlij komentarz