1 cze 2013

[Pomoc] Poszukiwane osoby

Witajcie. ;) W tej notce będę prosił was o pewną pomoc a dokładnie poszukuje osób które znają się na:

Javascript
HTML
CSS

Tak potrzebuje osób znających się na tych 3 rzeczach, jeśli ktoś jest chętny i spełnia powyższe warunki proszę pisać w komentarzach a się jakoś dogadamy do współpracy przy tworzeniu bota. ;) Osoby które będą mi z nim pomagać oczywiście otrzymają pełną wersje za darmo w zamian za pomoc przy jego tworzeniu czyli według mnie dość interesująca umowa. ;)

Możecie również pomóc mi przy tworzeniu portalu od lajkowania facebooka jak i dokończeniu portalu Auctions For Each czyli dwa stare projekty które nie zostały dokończone. :P

Auctions For Each jest projektem przypominającym lekko stronę aukcyjną związaną tyle że z poszkole i wymianami na tym portalu organizowanymi, w przypadku lajkowania facebooka chodzi o portalik na którym każdy będzie mógł dodać link który ma zostać zlajkowany przez inne osoby.

Więc jeśli chodzi o projekty portali potrzebuje osoby znające się na:

Grafice
PHP (Nie koniecznie)
Javascript (Nie koniecznie)
HTML
CSS

I tak samo jak w przypadku współpracy przy tworzeniu bota osoby chętne proszę o pisanie w komentarzach. ;)

Pozdrawiam Sk0rp10n. ;)

7 komentarze:

Licht ♥ pisze...

A więc ja się znam (trochę) ale jak mi kilka rzeczy wyjaśnicie, na pewno się nauczę w pełni ;p

Grim Sk0rp10n pisze...

Na czym się znasz Licht??

Drumboy pisze...

ja sie znam. ;D moge dolaczyc. ;D

Frivable . ® pisze...

Ja się znam na grafice i troche HTML :)

.Fantie. pisze...

Znam się bardzo dobrze na grafice :D

Anonimowy pisze...

Wow, that's what I was searching for, what a information! existing here at this blog, thanks admin of this website.

Look at my homepage: Facebook games []

Anonimowy pisze...

Ja znam sie na C++ ale wątpie żeby to wam potrzebne bylo. xd

Prześlij komentarz