15 sty 2013

Tekstury i stampsy.

Czesc. Mam na imię Norbert. Jestem nowym wspoltworca tego bloga. Na po zkole jestem rozpoznawalny jako Extreme. Na tym blogu będe dodawal tylko dodatki do PhotoShopa. Mam rowniez drugiego bloga, oto link : http://diversagrapics.blogspot.com/ Notki będe dodawał, co 2-3 dni. Z powodu, ze bym nie mogl na ten i na Diverse notki dodawac. ;) Dzisiaj mam dla Was teksturki i stampsy. Piszcie, co chcecie w następnych notka. I pamiętajcie, ze tylko same dodatki ;d Bierzesz=Piszesz.












12 komentarze:

discrects. pisze...

Biorę 2 i 6 ;)

Alisa Vanilie ( NileXi) pisze...

Biore kilka

wallflower. pisze...

Kradnę. Druga teksturka jest genialna.

Vicki. pisze...

Fajne, skorzystam

Sweet Nothing pisze...

Zabieram kilka ;d

Alek Tadziu pisze...

Biorę :D

Gusiak72 pisze...

Pobieram.

Nothing Significant pisze...

Pobrano drugą teksturkę :)

Carmen Elizabeth pisze...

Również kilka wzięłam :)

Pusia Dusia Pedelomy pisze...

Biorę *O*

Marta Muskała pisze...

Biore ! *o*

Something pisze...

biorę :)

Prześlij komentarz