26 gru 2012

[Skrypt] Pseudo coś tam. ;)

Siemacie

Jak tam u was leci?? No ale cóż nie o tym ta notka lecz jak coś to możecie w komentarzach pisać nie pogniewam się. ;)

Więc już powoli kończę skrypt łącznie z wersją podstawową zawierającą jedynie parę funckji. Wersja rozszerzona owszem będzie płatna i tak zastanawiam się nad ceną w wysokości 30-50zł. Tak wiem pewnie dużo ale cóż publikować to za darmo to jednak trochę przesada według mnie. ;)

No cóż wersja podstawowa zawierać będzie:

- System logowania
- Pobieranie muzyki z profili
- Wyświetlanie ilości znajomych
- Wyświetlanie statystyk (zaczepki, odwiedziny, oceny)
- Wyświetlanie 5 wiadomości
- Wyświetlanie 5 powiadomień
- Okrojoną wersję wysyłania wiadomości prywatnych.

Wersja rozszerzona natomiast zawierać będzie:

- System logowania
- Pobieranie muzyki z profili
- Wyświetlanie ilości znajomych
- Wyświetlanie statystyk (zaczepki, odwiedziny, oceny)
- Wyświetlanie 5 wiadomości
- Wyświetlanie 5 powiadomień
- Pełną wersję wysyłania wiadomości
- Darmowe wysyłanie prezentów (normalnie koszt to 1,22zł)
- Tworzenie tematów w grupach
- Wyświetlanie ilości zaproszeń
- Wyświetlanie miejsca w rankingu
- Zapraszanie do znajomych
- Zaczepianie
- Wystawianie oceny profilu
- Zmiana przyjaźni z Virtualnej na Realną (wszyscy znajomi)

Jeszcze co do ceny wersji rozszerzonej się zastanawiam jak coś czekam na wasze opinie w komentarzach bądź w temacie Bot/Skryp. Jeśli jest coś również co mógłbym dodać do tego skryptu piszcie a zobaczę co da się zrobić. ;)

18 komentarze:

Anonimowy pisze...

blablabla, kto to kupi. nie oszukujmy sie, masz talent , wiec go nie marnuj, ale kto normalny by kupil za 50 zlotych jakis tam bot na poszkole. Ps to tylko strona internetowa, juz mniej osob na tym siedzi, a szkoda. No i to na tyle.
PS - kiedys DrumBoy (BebenChlopak) XD dodal na swym blogu notke , ze kto chce bota pisac do niego, ten bot kosztowal 10 zlotych...
Jak mam Ci zaplaicic , a Ty mi nie dasz (oszustwo) , jaka mam pewnosc, ze mnie nie oszukasz.? co.? I na jakiej to zasadzie, wkleja sie to , gdzie normalne kody/style na poszkole.?
No troche sie rozpisalem ; > Pozdrowienia

Grim Sk0rp10n pisze...

To skrypt robiony pod PRZEGLĄDARKĘ i nie martw się już kiedyś moje skrypty sprzedawałem za kasę jak do tej pory nikt nie został oszukany. Przy okazji drumboy i sprzedawanie botów?? Aaaa zapewnie skrypty kradzione ode mnie sprzedawał no cóż. I serio nieraz kiedyś sprzedawałem i nikt się nie skarżył.

Co do zapłaty zapewne przelew na konto bankowe a to można na poczcie zrobić.

Anonimowy pisze...

aha. to fajnie... przekonales mnie, kupuje tego bota... rozumiem jak zrobisz to sie ukaze cos na poszkole mp. na priv, w grupach... XD I jeszcze mam jedno pytanko... Zapewne znasz SeXelie, jak wejde do niej na stronke, automatycznie sie zapisuje do jej dwoch grup 'bez endu aktywne gry' i 'bez ednu aktywne licytacje' to jest bot na grupy, czy przypadek.? A i jeszcze jedno. Co sa w internecie ''darmowe boty'' to dzialaja.? Czy to tak ktos zrobil/ukradl dla lansu, ze wielki z niego 'tworca' botow, skryptow...

polisx pisze...

To jest skrypt na dodawanie do grup jak wchodzisz na stronke.

Grim Sk0rp10n pisze...

Zwykły link który automatycznie dodaje Cie do jej grup nic takiego. ;) Przy okazji coś takiego to jest chwila. ;)

Anonimowy pisze...

fajnie :) moglbys dac link.? prosze :D

Anonimowy pisze...

prosze ; >

Grim Sk0rp10n pisze...

Już wspominałem że dodam albo dziś albo jutro zależy od tego kiedy się wyrobię gdyż została mi jeszcze pewna poprawka w nim tym bardziej w wersji podstawowej.

Anonimowy pisze...

aha ;p dodaj jak najszybciej XD

Anonimowy pisze...

mialo byc na wczoraj albo na dzis i , co .? nic ;c

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
DrumBoy pisze...

Pewnie chodziło o to http://poszkole-help.blog.onet.pl/2012/08/28/bot-na-zaproszenia-do-znajomych/, więc nie sraj ogniem -.-

Anonimowy pisze...

A mam pewnosc ze ty mi go dasz?? czlowieku opanuj sie kto kupi za 50 zl taka pierdulke? wole sie spiac i se zrobic samemu a nie wydawac kase

Anonimowy pisze...

powodzenia tym co kupia predko tego nie zobaczycie

Grim Sk0rp10n pisze...

Podeślij na poszkole mi na priv email tam się dogadamy

Grim Sk0rp10n pisze...

Cóż to Twój problem iż nie wierzysz szczerze nie interesuje mnie to czy ktoś to kupi czy nie jeśli ktoś będzie chciał to zapewne kupi nie to nie. Jeśli jesteś na tyle odważny/odważna aby pisać posty obrażające mnie (chodzi o ten usunięty) podaj może nick i zapraszam do mnie abyś powiedział/powiedziała mi to prosto w twarz.

Jeśli nie wiesz nieraz wcześniej wiele osób ode mnie kupowało skrypty i wiem że każdy otrzymywał to co chciał a jestem osobą uczciwą lecz Twoja opinia i innych mnie nie obchodzi.

Anonimowy pisze...

szkoda że do Twoich wypowiedzi (Sk0rp10n) nie można dać lubie to xd

Anonimowy pisze...

Hej jak bd chciał popisać to daj znać . Fajne to jest . Pozdro :)))))))

Prześlij komentarz