7 paź 2012

[Cytaty] Parę cytatów po polskiemu. ;)

Siema. ;)

Szczerze trochę z nudów trochę od tak wpadłem na pomysł dodania tutaj paru polskich cytatów. Postaram się dodawać po jakieś 20 cytatów w notce zobaczymy co z tego wyjdzie. ;)



Kochaj sercem, a nie pustymi słowami.
Piękno wydobywa się z nas samych  wyrażając się jaśniej niż słońce.
Mam wystarczająco dużo nienawiści, by móc jeszcze oddychać.
Dopiero gdy zrozumiemy przyczynę, możemy stwierdzić, że zanmy naturę trapiących człowieka dolegliwości.
W życiu bowiem człowiek powinien mieć zasady, których będzie przestrzegał do samego końca i granice, których nigdy nie przekroczy.
Minus, plusem się cechuje, gdy miast dobra… zła ujmuje.
Czasem problem staje się człowiekiem, który żyje i śpi z Tobą w jednym łóżku.
Nie potrzebuję słów, by móc z Tobą rozmawiać.
Prawie nic się nie zmieniło, może tylko jest trochę smutniej.
Nawet cisza jest głośniejsza od bicia mojego serca. 3
Pamiętaj o tym, że Twoja niedoskonałość zawsze może stać się czyimś ideałem.
Wspomnienia... Im bardziej odległe w czasie... Tym większy zadają ból...
Człowiek stworzony jest do smutku, smutek istnieje dla człowieka, bo przez niego został ukształtowany
Rzecz w tym, by czuć moc Twych ramion, nie czując ucisku.
Bez znieczulenia wyrwałeś mi serce pokazując, jaki z ciebie "wspaniały" doktor mojej duszy..
Emocje wypowiadane na wietrze docierają do wnętrza każdego człowieka w natychmiastowym tempie, wpajając wiedzę której nie można nabyć z książek...
Są słowa, które koją rany. Najlepiej je słyszeć od tych, których kochamy.
Piękne słowa tworzą poezję lecz w dobre czyny wpisana jest wrażliwość.
Tonąc w oceanie bezsilności nagle ostatnim tchem złapałam się pomostu zwanym  nadzieją...
Z wiatrem mnie dynda i powiewa, gdyż on wszystko zniesie...

 To chyba na tyle w tej notce życzę miłego wieczorka wam. ;)

Pozdrawiam Grim Sk0rp10n. ;) Sija.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Te teksty są zajebiste ..
Wow.. :)
Jaram się ...:*

Anonimowy pisze...

Nic specjalnego ...

Sensual Vampire pisze...

Korzystam, gdyż ostatnio nie mam pomysłów na teksty do szablonów.

Prześlij komentarz