23 wrz 2012

[Inne] Hmm :)

Siemka.

W tej notce tak odejdę od tego co było. Nie wiem może i większość z was mnie nie zna a może i zna lecz jestem pewien iż większość nie wie jak wyglądam. ;) No cóż za szybko się nie dowiecie mogę wam jedynie to przybliżyć jednym z moich zdjęć. :) Tak tak tym zdjęciem z tej notki było one robione przez Azusę. Tylko bez komentarzy że Azusa to moja dziewczyna gdyż już takie się zdarzały. :) Jest ona moją siostrą cioteczną bądź inaczej kuzynką jak kto woli.

A więc nie wiem czy wspominałem już na blogu tym więc wspominam teraz mam na imię Jakub i mieszkam w Białymstoku. :) Wiek?? A do tego sami dojdźcie jako iż się często zmienia więc podaje rocznik 93. ;) Dokładną datę może podam w przyszłości i tak pewnie większość z was się dowie. :)



Co lubię?? Sam nie wiem tak na prawdę dziewczyny (to chyba norma), muzykę najlepiej rock i metal (hmmm czyli klasyka :D), zabawa w łamanie zabezpieczeń (ciekawa fucha), tworzenie stron (WebMastering), grafika komputerowa (to chyba wiadome od dawna), fotografia (amatorsko) a czy coś jeszcze to sam nie wiem. :D

Cóż kręcę czasami jak mam czas nawet filmiki na kanał youtube tyle że ostatnio mój przyjaciel Sajker wrócił do siebie i nie za bardzo mam z kim kręcić choć postaram się znów coś załatwić. :) Czyli szczerze przymulam przygotowując się do matury ehhh jak się nie chce to pewnie nawet się nie domyślacie. :D

Aaa zapomniałem dodać jak coś zdjęcie było przerabiane przeze mnie wiem pewnie wygląda badziewnie ale cóż nie miałem pomysłów innych. :D Może jak będziecie grzeczni zamieszczę oryginalne bez przeróbek. :D

A teraz uciekam trochę zmęczony jestem jako iż już 21:53 przynajmniej taką mi komputer wyświetla a jutro do szkoły. No cóż do hmm napisania czy jak inaczej by to można było nazwać Sija wszystkim i dobranoc.

Pozdrawiam Grim Sk0rp10n. ;)

2 komentarze:

Tristeza pisze...

Oł ja też jestemj z Białego xd

Grim Sk0rp10n pisze...

To miło. ;) Jak coś to pisz na mój profil na poszkole czy tak coś a można popisać sobie.

Prześlij komentarz