17 sie 2012

[Skrypt] Blokada dla Internet Explorera

Witam

I co ja tu mam?? No cóż mały skrypt blokujący dostęp dla przeglądarki Internet Explorer. Na początku wyświetla on alert z treścią po którego zamknięciu zostaje zamknięta także nasza strona (Jeśli jest to jedyna karta w przeglądarce wyświetla powiadomienie). Jest to przeznaczone do blokowania i tak błędnej przeglądarki która ponad połowy nie wyświetla poprawnie.



<script>
var isMSIE = /*@cc_on!@*/0;
if (isMSIE) { alert("Wstęp wzbroniony dla IE\nZalecam opuszczenie tej strony i wykorzystanie INNEJ przeglądarki.\n\nPozdrawiam Sk0rp10n."); setInterval(function(){ window.close(); }, 500); }
</script>


Tak wiem jestem chamski blokując dostęp dla IE ale cóż nie znoszę tej przeglądarki jeśli w ogóle można nazwać to przeglądarką. ;) Przy okazji "\n" oznacza nową linię. ;)

Pozdrawiam Grim Sk0rp10n. ;)

23 komentarze:

Lunatic :* pisze...

Fajny pomysł. :P

Bartik122 pisze...

Na pewno się przyda :)

Anonimowy pisze...

Pobieram c; [DrixBot]

Boredom pisze...

HAHAHA dobry pomysł ciekawe czy ktoś korzysta z tej przeglądarki

Grim Sk0rp10n pisze...

Nie wiem ale na wszelki wypadek można ją zablokować. ;)

ShadesOfLove. pisze...

biore

Boredom pisze...

Na wszelki wypadek biore :D

Orzechowa żelka pisze...

korzystam xd

Smile pisze...

Biore ;)

Atmosphere pisze...

Korzystają, korzystają... Chociażby patrząc na statystki mojrgo bloga, masz 106 wyświetleń przez IE http://s6.ifotos.pl/img/fsddsdffp_xpxhwnx.png

Atmosphere pisze...

Nie biorę, choć pomysł fajny, nie powiem ;]

Anonimowy pisze...

Biorę :D

Sensual Vampire pisze...

Korzystam. Świetny pomysł.

Takerbdn99 pisze...

pomysł jest super , IE niestety kaleczy ps'a

P. Em. pisze...

O fak, dzięki *o* Przyda się ;)

troluś pisze...

biorę XD

Anonimowy pisze...

super pomyśl. ie to dno ; )

Unaddicted. ™ pisze...

hahahahahaha , ja właśnie korzystam z tej przeglądarki XD no i po co to wymyśliłeś wgl. ? : /

Grim Sk0rp10n pisze...

Np temu aby ludzie przestali korzystać z czegoś tak dziurawego?? Pod ową przeglądarką nie działa praktycznie nic również osoby tworzące CSS pod Poszkole zostawili komentarz który nie widać aby był zbyt miły wobec tej przeglądarki z resztą nie trudno zmienić na coś lepszego typu Mozilla, Chrome czy Opera choć ta ostatnia też zbyt dobra nie jest.

Anonimowy pisze...

Co jest złego w operze?
ja sie tam zbyto nie znam...
Jakie wady i zalety maja te przegladarki? Może uświadomisz zacofane społeczeństwo? XD

jestę wampirę pisze...

Biorę.

DreamBoy © pisze...

Biore xD haha

Unaddicted. ™ pisze...

ja mam firefoxa i explorera XD

Prześlij komentarz