21 sie 2012

[Inne] Zarabianie ;)

Witam. :)

Mam dla was pewną propozycję jeśli ktoś chce ;) mogę wam pomóc w choć niewielkim stopniu w zarabianiu na waszych blogach, stronach czy tak czymś na czym praktycznie chcecie. :) Jedyne co byście musieli zrobić to skontaktować się ze mną a ze wszystkim pomogę przy czym ten sposób działa nawet na poszkole więc jak ktoś chce zarabiać poprzez poszkole nie ma problemu. :)

Wszystko bym dokładnie opisał co i jak działa czyli nie macie wcale tak dużo do roboty a tylko kontakt ze mną i zalecenie się do moich porad. ;)

Jak ktoś chce pisać śmiało. ;)

Pozdrawiam Grim Sk0rp10n. ;)

11 komentarze:

Anonimowy pisze...

A skąs to pieniądze będzie pobierać? To będzie coś w stylu jak płatne strony? Czy coś w takim stylu że jak się coś ściąga z jakiejś strony to pobierają opłatę i doliczją do rachunku za internet?

Grim Sk0rp10n pisze...

Tobie to nic a nic nie pobiera. Po prostu można spokojnie zarobić bez praktycznie większego trudu parę groszy albo nawet i coś więcej niż parę groszy.

Anonimowy pisze...

A innym coś pobiera?

Grim Sk0rp10n pisze...

Nie to jest w pełni darmowe nikomu nic nie pobiera nikt nic nie płaci a Ty i tak zarabiasz.

Anonimowy pisze...

To fajnie ; ) bardzo dobry pomysł :D
Chyba byłabym chętna tyle że jestem na wakacjach i internet mam tylko w telefonie : / czy mogłabym się z Tobą w tej sprawie skontaktować 29/30 sierpnia?
+ co byś chciał za to? ;)

Grim Sk0rp10n pisze...

Wystarczy że zrobisz to co Ci wtedy napisze i nic więcej nie będzie trzeba. :) Spoko może być i 29/40 sierpnia. ;)

Anonimowy pisze...

Ok, dzięki wielkie :D

Anonimowy pisze...

no to ja bym był chętny. tylko skąd ja tą kase wtedy dostanę? w jaki sposób.

Grim Sk0rp10n pisze...

Kasa jest przelewana na konto paypal. ;)

DrumBoy pisze...

Z chęcią się skontaktuje z Tobą jak mnie odblokujesz na poszkole ;)

Anonimowy pisze...

Skontaktuję się z Tobą. ; D Przez poszkole czy w jaki spsób? ; >

Prześlij komentarz