5 lip 2012

[Poszkole] Zapraszanie, ścianki i inny szajs.

Siemka wszystkim. ;)

Jak może niektórzy wiedzą nie próżnuje i zajmuje się to Skryptami to PHP bądź jeszcze czymś innym. Jakiś czas temu udało mi się utworzyć coś co Wy nazywacie "Botami" a dla mnie to zwykły skrypt chociaż i bota pisze ale mniejsza o to na tą chwilę. :D

A więc udało mi się napisać NIEWYKRYWALNY przez poszkole skrypt który po wejściu do was na profil wysyła Zaczepki bądź dodaje do znajomych. ;) Nie martwcie się nie jest to trudne to tylko kilka linijek kodu. Lecz są te skrypty w fazie BETA której nie udostępniam może później dodam je lecz jeszcze nie wiem czy za realną kasę czy może za doładowania do PLAY. Chodzi o to iż nie mam pomysłu na razie na zabezpieczenie ich przed kradzieżą i korzystam z nich tylko i wyłącznie na własną rękę. :)

Działają one bez mniejszego problemu oraz są na tyle szybkie i bezproblemowe (przynajmniej podczas moich testów) iż nikt nie zobaczy nawet ich działania. ;) Każdy z nich wysyła 2 bądź 3 wartości w zależności od tego czy udało się dodać znajomego czy nie bądź czy wysłało zaczepkę, wystąpił błąd spowodowany wysłaniem w przeciągu 5 minut bądź innym błędem który to uniemożliwił. :)

Tak tak piszę pewnie według was bzdury których nie rozumiecie ale cóż wydaje mi się że piszę dość prostym językiem. :D

A teraz co do bota. Aktualnie tworzę botka który umożliwia wysyłanie wiadomości Priv, zaczepek, oceny profilu, zaproszenia czy innego szajsu. :D Bota pewnie nie opublikuje ze względu na to iż za dużo osób by miało do niego dostęp a tego to już w ogóle nie chcę choć może dla co poniektórych osób i byłbym na tyle miły aby to wysłać lecz i tak wątpię. :)

Niedługo zapewne zamieszczę pewien kawałek kodu odpowiadający za skrypt na zapraszanie bądź zaczepkę lecz to już zależy od was czy w ogóle chcielibyście coś takiego zobaczyć i czy będziecie aktywnie pisać na moim blogu. W innym przypadku po co mam się męczyć aby robić coś dla was jeśli i tak nikt nawet nie chce choć trochę uwagi poświęcić moim staraniom.

A teraz pozdrawiam wszystkich i miłych wakacji. :D

9 komentarze:

SexStrip pisze...

no no no jestem pod wrażeniem a nawet wielkim widze ze chodz jedna osoba stara sie robic cos sama i pomaga innym . Powodzenia zycze w tworzeniu nastepnych skryptow . Nicole

karola. pisze...

oo . :D ja bym tego nie udostępniała na twoim miejscu, bo wszyscy się do tego przybiorą i gówno z tego . : )

Anonimowy pisze...

nie będę przekonywać Ciebie dlaczego miałbyś to wstawić tu, bo to i tak zależy tylko i wyłącznie od Ciebie. ;) ale miło by było przynajmniej dla niektórych. ;)i gratuluję. ;*

Lunatic :* pisze...

Ja, jak już wcześniej pisałam na gg, jestem za. ;) Chociaż zgadzam się z osobami powyżej, jak tutaj wstawisz wszyscy będą mieli i będzie kicha. ;x

Ja również pozdrawiam i życzę miłych wakacji. ;>

Anonimowy pisze...

Najlepiej żeby zrobić konkurs i kto wygra dostanie bota, bo jak każdy będzie go miał to będzie szajs ; /

Grim Skorpion pisze...

A możecie podpisywać się nickami i na czym miałby polegać owy konkurs??

zigzaag pisze...

a po co konkurs... wygra i co ?? roześle dalej ?? nie opłaca sie

Anonimowy pisze...

wstawiłbyś scrypt na to automatyczne dodawanie do przyjaciół? znowu tyle osób tego używa fajnie ze ten scrypt wrócił ale nigdzie nie mogę go znaleźć ;/

Grim Sk0rp10n pisze...

To może by się podpisało?? :) Przy okazji nie skrypt tylko zapewne kod i nie mam zamiaru pomagać w tym.

Prześlij komentarz