6 lip 2012

[Poszkole] Rozmowa z Administracją.

Siemacie. ;)

To taka dodatkowa notka do poprzedniej. Jak wiecie pytałem się was co wy na umieszczenie bądź sprzedawanie tych skryptów no cóż coś mi się wydaje iż po rozmowie z Administracją jednak podam im gdzie są luki z tym związane. Mam nadzieję iż uda mi się ich też przekonać abym został Moderatorem ale cóż nie koniecznie szukają kogoś na te miejsce. Piszę aktualnie z jednym z Administratorów i wiem że bardzo chętnie przyjmą każdą pomoc jeśli chodzi o pomoc z łataniem luk. Teraz podaję wam tu część maila jaki otrzymałem od jednego z Administratorów jeśli chcecie wiedzieć co było w nim zawarte:

Witaj,

Nie planujemy w tej chwili zatrudniania moderatorów - przede wszystkim z braku budżetu na takie stanowiska :(


Możemy Ci zaproponować, że opiszemy Twoje działania  na rzecz dobra społeczności Poszkole.pl w jakimś artykule czy newsie w naszym serwisie. Może udać się znaleźć, podobnie jak ostatnio, plecak albo jakiś inny gadżet.


Pozdrawiam,


Maciej Iwanowski.


Ticket Details

===================
Ticket ID: QUH-768854


Zastanawiam się tylko czy mam im podać najwyżej cały skrypt czy wystarczy im tylko jak go dodaje do strony. ;) Hehe ale co tam przynajmniej znów będę mieli ręce roboty. ;)

Pozdrawiam GS. ;)

1 komentarze:

Lunatic :* pisze...

Ja co do podawania luk mam pewne obawy. Mogą całkowiecie zablokować wszystkei botki wtedy i nici z zabawy. A tak to trzeba wszystko od nowa wymyślać to inny bot, na innej zasadzie. Zrób jak uważasz, ale ja pozostaje przy swoim zdaniu. :P

Prześlij komentarz