17 cze 2012

[Poszkole] Pobieranie Muzyki

Hejka wszystkim. :)

No i dziś dalej nie próżnuje z robotą niedawno ukończyłem kolejny skrypt pod poszkole. No lecz cóż nie za bardzo mam jak go dla was zhostować. Polega on na pobraniu linków z muzyką które znajdują się na profilu który podacie w formularzu. Nie pokażę jak się on prezentuje gdyż jest na nim sam formularz i później wyświetlanie linków bez grafiki bez niczego gdyż do tego wystarczył mi sam kod. :)

Jeśli ktoś by chciał abym to zhostował to mam do was pewną prośbę czy mógłby ktoś wspomóc mnie jeśli chodzi o utrzymanie strony z takimi bajerami pod poszkole?? Utrzymanie miesięczne to 3zł (smsem). Jeśli tak prosiłbym o jakiś kontakt a podam wszystkie dane. :)

15 komentarze:

Missing Grape. pisze...

Interesujące

Pasement. pisze...

nawet ok.

.SendFriend. pisze...

Szkoda mi kasy :D Ale pomysł jest okej .

rampage. pisze...

może być,ale szkoda kasy :c

Neiiley. pisze...

1.3

Neiiley. pisze...

2.3

Neiiley. pisze...

3.3

Neiiley. pisze...

szkoda mi kasy . lepiej jest się zapytać o tytuł i ściągnąć samemu .

.StrangeBerry. pisze...

1/3

.StrangeBerry. pisze...

2/3

.StrangeBerry. pisze...

3/3 .ForgetBerry. http://wytwornia-pudrowej-grafiki.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Ciekawe. ^^

` Skylla. ;* pisze...

1/3 Skylla.

` Skylla. ;* pisze...

2/3 Skylla.

` Skylla. ;* pisze...

3/3 Skylla.

Prześlij komentarz