9 cze 2012

Długa Przerwa

Witam wszystkich.

Wiem wiem dawno mnie nie było tutaj jak i na poszkole wbijam jedynie na chwilę ale cóż przez szkołę oraz pewne problemy nie mam zbytnio na nic czasu. Wcześniej jeszcze trochę problemów z łączem przez co do tej pory nie wgrałem wam nowego PhotoShopa CS6 lecz nie martwcie się na pocieszenie dosłownie po tej notce postaram się dodać kolejną w której to zamieszczę link do wersji Portable.

Opiszę tam także jak macie zmienić by odpalał się w polskiej wersji językowej wspomnę tylko że nie jest to chyba do końca i tak spolszczone gdyż przynajmniej u mnie są z tym problemy ale cóż i tak jakieś 80% jest spolszczone więc nie ma co się martwić.

Mam także pewną prośbę abyście napisali co chcecie zobaczyć w kolejnych notkach na blogu a postaram się wam pomóc z CSSem, Skryptami, HTMLem czy czymś innym lecz nie koniecznie z grafiką ostatnio mam jej dosyć. Powodem iż nie koniecznie pomogę wam z grafiką jest to iż robiłem już z około 20 dyplomów na prośbę nauczycieli w mojej szkole które mają zostać wręczone "Uczniowi z Pasją".

Tak tak tak wiem jedynie się chwalę pewnie pomyślicie lecz serio mam ostatnio za dużo roboty nie dość że w szkole to i w życiu prywatnym. Wracając do tematu jeszcze raz proszę abyście podawali mi pomysły co chcecie zobaczyć na blogu. W razie ktoś miałby chęć pomóc w rozkręceniu tego bloga proszę o kontakt a z pewnością odpisze. ;)

A teraz zabieram się do wgrywania wersji Portable i zamieszczenia poradnika jak zrobić aby odpalał się po polsku.

Więc na razie ludziska. ;)

5 komentarze:

Anonimowy pisze...

Siemka. Mam sprawe. Czy mógłbys mi zrobić kod żeby w bloku o mnie byly dwa zdjęcie i zeby pod jednym byl jeden opis a pod drugim drugi opis. ;D
Z góry dziekuje.

Moje konto na poszkole to : .SuckIt. & Frivable .

Lunatic :* pisze...

Super ! Bardzo chciałabym luknąć na tego cs6 :D Hm ... na razie nie mam żadnych pomysłów co do jakiś html skryptów itd, ale jak wpadnie mi jakiś pomysł to dam znać ;) Ten u góry to naprawdę fajny wymyślunek. ^^ Nie mogę doczekaćc się na następną notkę. ;*

Sk0rp10n pisze...

Link do PhotoShopa jest już jakiś czas temu dodany. ;)

Neiiley. pisze...

interesujące.

Anonimowy pisze...

Witam... Zobaczyłam na Twojej stronie bardzo ciekawy (ulepszony) komponent z przyjaciółmi. Mógłbyś może gdzieś umieścić ten kod? Bardzo i się podoba. Z poszkole jestem Katie (http://poszkole.pl/strona/27935921). ?A co do grafiki to gdzie mogę złóżyć zamówienie?

;)

Prześlij komentarz