9 cze 2012

[Download] PhotoShop CS6

A więc tak jak wspominałem podaję wam link do PhotoShopa CS6 w wersji Portable wraz z opisem. ;)

Link będzie na końcu notki a na początek opis jak go spolszczyć:

Podczas instalacji rozwijamy listę "Languages" i zaznaczamy Polish (powinien być domyślnie zaznaczony).
Przechodzimy dalej aż instalator rozpakuje nam PhotoShopa.
Otwieramy folder z PhotoShopem i od razu przechodzimy do folderu "Data" znajdziemy tam pliczek o nazwie "PhotoshopCS6.reg" edytujemy go zwykłym notatnikiem.
Odnajdujemy w nim linijkę "uiLanguageKey CS6"="en_US" i "en_US" zamieniamy na "pl_PL".
Zapisujemy zmiany i odpalamy PhotoShopa.

Po tym zabiegu powinien włączyć nam się w polskiej wersji językowej. Jednak jeśli to nie podziała możemy podmienić pliki wchodząc kolejno (z główego folderu tam gdzie mamy plik exe od PhotoShopa): App -> PhotoshopCS6 -> Locales

Tam usuwamy folder "en_US" bądź tworzymy jego kopię i zmieniamy nazwę folderu "pl_PL" na "en_US". :)

A teraz czas na link:
!!KLIK!!

Aby pobrać czekamy aż czas dobiegnie do końca (po prawej stronie u góry) i zamieni się na przycisk "Skip Ad" i klikamy w przycisk.

17 komentarze:

Jacksonka115 pisze...

Pobiorę, zobaczę czy uda mi się go poprawnie zainstalować. Dzięki.

Jacksonka115 pisze...

Antywirus uznał plik za szkodliwy i przerwał pobieranie. Nici :]

lippmann pisze...

Pobrałam. jest git. Jest o wiele szybszy niz poprzednie wersje i lepiej sie na nim robi grafike ; D

Sk0rp10n pisze...

Jeśli wykrył wirusa to jest to zwykły błąd plik nie jest zawirusowany jest to FakeAlert. Jeśli możesz to po prostu wyłącz na czas pobierania oraz instalacji AntyVirusa i dopiero po instalacji go włącz powinno być już bez problemu.

DoXey . pisze...

pobrałam , ale nie umiem zmienić języka mvhahaha xD .

Sk0rp10n pisze...

W notce masz opisane co i gdzie zmienić...

ShadesOfLove. pisze...

Ja chyba go pobiore, bo mam cs5.
Ale pewnie znowu po jakims czasie mi sie usunie i znowu musze pobierac na nowo i wgrywac brushe..

Gusiak72 pisze...

Przyda się :D biorę /InfectMe.

Pasement. pisze...

Nie przyda się no ale cóż, wyłącz anty spam.

.SendFriend. pisze...

Fajne,ale nie skorzystam . Wolę swojego prostego CS4 . ;)

rampage. pisze...

moze byc fajny,ale mi wystarczy jeden ap ;)

Sara pisze...

Photoshop super! Świetnie się na nim wszystko robi. Jest lepszy niż te inne wersje, naprawdę. POLECAM GO WSZYSTKIM. :)

Sara pisze...

tylko mam problem. nie mogę zmienić języka. wchodzę w folder, pisze tam data no i klikam w to jak jest w instrukcji. ale nie widzę tam żeby pisało PhotoshopCS6.reg. dlaczego?

Grim Skorpion pisze...

Najpierw włącz PhotoShopa i wtedy powinno Ci samo utworzyć plik PhotoshopCS6.reg

Anonimowy pisze...

czemu w tym photoshopie jak chce nalozyc brushe to nakladaja mi sie po 10 razy? jak to zmienic?

Grim Skorpion pisze...

Tak samo masz w każdym innym PhotoShopie wystarczy pobawić się opcjami brushy. Szczerze takie pytania powinny nie mieć miejsca jeśli ktoś się zajmuje grafiką...

Gusiak72 pisze...

Pobieram.

Prześlij komentarz