09.06.2012

[Bot] Kolejne poprawki

Wow to już 3 notka dzisiaj ale cóż jak widać musiało tak być. :D

Nie przedłużając udało mi się w końcu dokończyć wysyłanie wiadomości w bocie na ścianę czyli bot już prawie ukończony wystarczy jeszcze trochę poprawek i jest czym się bawić na poszkole. ;) No cóż mam nadzieję iż go w końcu dokończę i będę mógł wypuścić w świat. :D

Przy okazji jeśli ktoś jest ciekawy czy Projekt Auctions For Each dalej istnieje to owszem staram się go co jakiś czas updatować i robić resztę funkcji możliwe że już nie długo go zamieszczę na jakiś hosting by go przetestować. ;)

Pozdrawiam Sk0rp10n.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Siemka. Mam sprawe. Czy mógłbys mi zrobić kod żeby w bloku o mnie byly dwa zdjęcie i zeby pod jednym byl jeden opis a pod drugim drugi opis. ;D
Z góry dziekuje.

Moje konto na poszkole to : .SuckIt. & Frivable .

Missing Grape. pisze...

Czekamy na Projekt Auctions For Each ;)

Prześlij komentarz