26 mar 2012

[Pytanie] Zamieszczenie stylu oraz skryptu na menu.

Witam. Jakiś dłuższy czas temu parę osób pytało się mnie czy podam styl wraz ze skryptem na menu znajdujące się na moim profilu. Wpadłem na pomysł rozłożenia go na parę notek lecz i tak mam do was pytanie.

Czy chcecie bym zamieścił te menu czy jednak nie?? Oczywiście jeśli bym zamieszczał to bez górnej belki (szarej) chyba że w późniejszej przyszłości.

Co o tym w ogóle sądzicie i proszę o wasze opinie oraz komentarze na ten temat.

Pozdrawiam Sk0rp10n.

7 komentarze:

Anonimowy pisze...

Może być . Fajny blog ^^

Anonimowy pisze...

Mogę mieć ,,zamówienie" ? ^^
Proszę o nag. z Błękitno-niebieskim napisem Hemp Gru Amnezja .!
I do tego jakieś fajne burshe . ; D

.HOtTeQuiLLa. pisze...

Fajny pomysł , możesz zamieścić ; 3 Mam pytanie bo chodzi o linki do ściągania Photoshopa , kiedyś nie pamiętam na którym blogu ale właśnie widziałam że było do wszystkich żeby za darmo pobrać i poprałam ale mam CS5 czy coś takiego XD I chciała bym inny , mógł byś zamieścić takie linki ? Będę Bardzo wdzięczna .

PS. Świetny blog !

me gusta pisze...

Taak.! Dobry pomysł .... < 3333

Anonimowy pisze...

Świetny pomysł :)

Alina Brdyk pisze...

ZAMIEEEŚĆ TO MENUU BŁAGAM, JEST SUPER !!

Alina Brdyk pisze...

ZAMIEEEŚĆ TO MENUU BŁAGAM, JEST SUPER !!

Prześlij komentarz