11 lut 2012

Zamówienia

ZAMÓWIENIA


No to są wasze zamówienia Łiii ;D
Nowe składać pod notką ;]




Zamówienie 1:


cytuję: ,,{...} chciałam bym zamówić naq pisany taki zwykły bez 3d tylko jakąś fajną czcionką kolor czerwony i biały napis: 
When i am without him...
I feel dead.
jakbyś zrobiła jakąś orginalną czcionką. ;* ''
Nagłówek pisany:
View Full Size Image
Zamówienie 2:
cytuję ,,mogłaśbyś mi ten avek: http://s2.ifotos.pl/img/Untitled-_rrsrehq.jpg powiększyć żeby był 236 x 243 ''

powiększyłam go w photoshopie ale efekt był rozmazany, prubowalam w zwyklym i pfx ale bylo to samo wiec taki wyszedl:


View Full Size Image

Zamówienie 3:
cytuję : ,,Chce zamówić zestaw z Arianą Grande, myśle że znajdziesz ładną sesje, jak tak to przy zamowieniu dodaj też sesje. W zestawie chciałabym naq pisany z jakimś fajnym tekstem, najlepiej po angielsku, tło zwykłe z brushami, avek i jakaś niespodzianka :D Zaskocz mnie XD - Saxey. ''


tło:
View Full Size Image

naq:

View Full Size Image

av:

View Full Size Image


PS: Wraz z przyjacielem KubA [ AceBoy ] napisaliśmy kilka kodów html m.in.
- wielkosc ,pozycja, pola tekstowego w ściance
- styl na tło i naq
- styl na rozmiar avatara w łączonym zestawie
pracujemy nad:
- wysuwane ,,co o mnie myslisz''
-wysuwani ,,przyjaciele''
mamy juz pomysly jak to zrobic i zaczelismy pisac, piszcie w komach jesli chcecie moge zalozyc bloga ze skryptami ;]

Moja stronka z tymi kodami:

http://poszkole.pl/strona/21593642




3 komentarze:

Anonimowy pisze...

chciałambym zamówić naq pisany taką samą czcionką jak wtedy mi robilaś, dwukolorowy tekst:
When i am without him...
I feel dead.
kolory: #ac6300 , #554724

Anonimowy pisze...

biorę załóż blog z skryptami ;d

Anonimowy pisze...

Biorę nag. ;D

Prześlij komentarz