4 lut 2012

Zamówienia 4

Kolejne zamówienia xD
JEŚLI JE ODBIERACIE TO PISZCIE !!!
Ciesze się, że tak chętnie zamawiacie i komentujecie moje notki ;D
Zamawiać pod tą notką ;] 

Zamówienie 1:
cytuję: też bym chciała taki zestaw tylko mocny czerwony i jasno zielony i jak byś mogła podać mi kod do tych kolorów jak zrobisz xd z góry dziękuje ;* tło w jakieś fajne wzorki xd

kody kolorów:
czerwień - #a40808
zieleń -5eda32

tło:
View Full Size Image

Naq:
View Full Size Image

Av:
View Full Size Image

Zamówienie 2:
cytuję: ja bym chciała złożyć zamówienie na naq kształtny i tło zwykłe fotki najnowsze site

tło:

naq:
View Full Size Image

av:


Zamówienie 3:
cytuję:zrobisz mi jakiś zestaw z przeciw acta z tymi maskami nagłówek kształtny i tło

tło:
View Full Size Image

naq:
View Full Size Image

av:
View Full Size Image

Zamówienie 4:
cytuję:zrobisz mi zestaw z anime

Tło:
View Full Size Image

Nagłówka nie robiłam, bo tło by zasłaniał ;]

avatar:
View Full Size Image

W następnej notce avki dóżo avków ;]]
Piszcie tutaj u dołu zamówienia i propozycje na notki ;]


8 komentarze:

Anonimowy pisze...

dzięki za zestaw bardzo fajnie ci wyszedł ;*

Anonimowy pisze...

zrobisz mi zestaw z miley i bieberem z jakimiś najnowszymi fotkami blend i tło z postacią a kolory: czerwony i niebieski.

Anonimowy pisze...

jakbyś mogła mi zrobić zestaw z one direction

Anonimowy pisze...

może w następnej notce byś dododała nagłówki pisane i tła

Anonimowy pisze...

wzięłam 2 tła, b. ładnie ci one wyszły

Anonimowy pisze...

Biorę av i naq z Anonymousem :D "SlyBoyPS"

Soul&Hart pisze...

prze śliczneee biore ;)

Anonimowy pisze...

Wzięłam ten z zakochanych nick na poszkole: SexBomb

Prześlij komentarz