6 lut 2012

Tła [ trochę inny styl ]

Pobawiłam się troszkę swoim Photoshopem , i do głowy przyszedł mi pomysł na takie tła jak tu widzicie ;) Wszystkie są takie same, tylko kolory inne. Sama mam na stronie jedno z nich ;] Udostępnię wam też mój nagłówek ;]

9 Teł dla was =]
Oczywiście dalej przyjmuję zamówienia, i propozycje notek ;] 
Avki w następnej ; p

Tła:
View Full Size Image  View Full Size Image
View Full Size Image View Full Size Image View Full Size Image
View Full Size Image View Full Size Image View Full Size Image


Jeśli tła się podobają lub bierzecie PISAĆ !!!
Jeśli nie powiadomicie o pobraniu lub pod notką komów nie będzie to
notek też nie ;]


9 komentarze:

Anonimowy pisze...

biorę tło ,tylko pozwól ,że sb te gwiazdki zamarzę

Anonimowy pisze...

biorę zajefajne tła ;*chciałam bym zamówić naq pisany taki zwykły bez 3d tylko jakąś fajną czcionką kolor czerwony i biały napis:
When i am without him...
I feel dead.
jakbyś zrobiła jakąś orginalną czcionką. ;*

Anonimowy pisze...

mogłaśbyś mi ten avek: http://s2.ifotos.pl/img/Untitled-_rrsrehq.jpg powiększyć żeby był 236 x 243

Jacksonka115 pisze...

Świetne!

Anonimowy pisze...

Super, biorę. Chce zamówić zestaw z Arianą Grande, myśle że znajdziesz ładną sesje, jak tak to przy zamowieniu dodaj też sesje. W zestawie chciałabym naq pisany z jakimś fajnym tekstem, najlepiej po angielsku, tło zwykłe z brushami, avek i jakaś niespodzianka :D Zaskocz mnie XD - Saxey.

Alaa. pisze...

biorę.;)

Alaa. pisze...

mam takie pytanie.. cz chcesz mieć ze mną bloga? zachęcam ;) grafa jest super. : * a i odpisz u mnie na blogu, bo znając życie zapomnę linku do Twojego profilu więc czekam na odp. na moim blogu, zachęcam do komętowania i pobierania z tego bloga bo warto. ^ ;]

Alaa. pisze...

na tym blogu : http://najlepszagrafikaa.blogspot.com/, przepraszam, ale zapomniałam dać linka. ;)

Karmeleeq pisze...

Biorę.

Prześlij komentarz