2 lut 2012

Reklama

Witam. Jak widzę mało osób odwiedza tego bloga i mam pewną propozycję. :)

Chodzi o rozreklamowanie tego bloga nie jest to zapewne trudne gdyż wystarczy tak zwany system poleconych. :) Polega to na tym byście zgłaszali się do mnie na Priv (Link macie u góry w menu do mego profilu) pisząc że chcecie wziąć udział w rozreklamowaniu bloga.

Po zgłoszeniu wysyłacie do waszych znajomych bądź grupach czy gdziekolwiek informację (Przykład na końcu notki) zapraszającą na ten blog. Osoba która zostanie przez was zaproszona musi wpisać się w tej notce w komentarzu podając link do swego profilu jak i osoby polecającej.

Im więcej poleconych tym lepsze nagrody aktualnie myślałem nad takimi:

    1. Miejsce:
  • 4 zestawy pod profil
  • około 500 wpisów na ścianie
  • około 500 privów
  • 5 zaczepek
  • 10 gwiazdek
    2. Miejsce
  • 2 zestawy pod profil
  • około 250 wpisów na ścianie
  • około 250 privów
  • 3 zaczepki
  • 10 gwiazdek
   3. Miejsce
  • 1 zestaw pod profil
  • około 100 wpisów na ścianie
  • około 100 privów
  • 1 zaczepka
  • 5 gwiazdek
Mam nadzieję że takie nagrody by wam pasowały. Osoby które nie zajmą żadnego miejsca zapewne także otrzymają jakieś nagrody które jeszcze zostaną ustalone. :)

Teraz przykład zaproszenia:
Hejka ostatnio znalazłem pewien blog z ciekawymi konkursami, grafiką, stylami a nawet skryptami. Przy okazji mam do Ciebie prośbę wejdź na ten link i wpisz mnie jako osobę polecającą w komentarzu. "Tutaj Wstawiamy Link do Notki".Z góry dziękuję. :)

Z góry dziękuję za waszą uwagę. :) 

0 komentarze:

Prześlij komentarz