26 lut 2012

[Poszkole] Nowy Projekt

Witam. Wiem wiem dawno mnie tutaj nie było lecz teraz mam dla was pewną informację. Jeśli dobrze pójdzie i wszystko się uda zamieszczę wam mój poradnik od HTML oraz CSSu w wersji PDF. :)

Postaram się w nim umieścić to co będzie wam potrzebne na początku oraz kilka gotowych przykładów starając się to opisywać w jak najprostszej formie jak się tylko da. Będzie to też niezłe wyzwanie jako że nie jestem za dobry w tłumaczeniu tego wszystkiego lecz tak jak pisałem będę się starał opisywać wszystko najprościej.

Niedługo przed poradnikiem w PDFie postaram się zamieścić jak zrobić menu przypominające te z mego profilu na prośbę paru osób. :)



Pozdrawiam i zapraszam Sk0rp10n. ;)

1 komentarze:

Anonimowy pisze...

oj znow nowy projekt, ach ta pracowitość ;p

Prześlij komentarz