5 lut 2012

Kolejne zamówienia

Aktualnie oddaję znów kolejne zamówienia
Jeśli nie dostaliście zamówienia pisac: 36492218 GG

UWAGA:
Zmieniłam szkołę w ostatnim czasie i od jutra zaczynam zawodówkę . Dlaczego ? W Liceum było bardzo ciężko a nauczyciele za dużo wymagali no i nie miałam czasu dla siebie, chłopaka, rodziny, z tego też powodu  od jutra poniedziałek,wtorek,środa po 16:00 będę kończyła zajęcia, a we czwartek,piątek,sobotę pracowała na praktykach, jeszcze mniej czasu ale zaczynam chociaż się sama utrzymywać ;) Więc efektem tych zmian będzie to że notki pojawiać się będą co 3/4 dni, a nie codziennie jak dotychczas. Pozdrawiam SexStrip Nicole.

Zamówienie 1:
cytuję:zrobisz mi zestaw z miley i bieberem z jakimiś najnowszymi fotkami blend i tło z postacią a kolory: czerwony i niebieski

odpowiedź: nie znalazłam żadnych fot, przykro mi, następnym razem postarajcie się je mi podać w zamówieniu bo zajmujje mi wyszukanie ich dozo czasu ;/ A i tak efektu nie widać z tego co widać jak ja szukam. Sory.

Zamówienie 2:

cytuję:jakbyś mogła mi zrobić zestaw z one direction

tło:

View Full Size Image

Naq:
View Full Size Image

avatar:


PS: można zamawiać dalej ;] Postaram się w miare swojego jeszcze dzisiaj wykonać następne zamówienia ;] A i myślę, że wieczorem pojawi się kolejna notka czyli z avatarami bo pisaliście ;] Potem nagłówki pisane i kształtne ;p








0 komentarze:

Prześlij komentarz